četvrtak, 2. travnja 2015.

Fan brush manicure & tutorial

Pozdrav svima!
Već duže sam vrijeme jedan tjedan u zaostatku za MMS manikurama. Glavni razlog je što imam umjetne nokte na kojima lak dulje traje i teže se skida, tako da sam se malo "ulijenila". :) Ali, s obzirom da smo ušli u travanj,  imat ću više slobodnog vremena i nadam se da ću uskoro nadoknaditi nedostatak.
Današnja manikura je nešto stvarno posebno. Meni se jaako sviđa i nisam se nadala da će ovako dobro ispasti. Sviđa mi se što su zadnjih tjedana MMS zadaci pretežito tehnike jer je to moje slabije područje i na taj način širim svoja nail art znanja. :D Moram priznati da na početku nisam imala pojma što je fan brush manikura, ali Google uvijek priskoči u pomoć. :) Lepezasti kistić koji je i zaslužan za manikuru obično sam koristila kako bih disciplinirala šljokice :D (u akciji ga možete vidjeti ovdje) i znala sam da ga mogu koristiti u manikurama, ali ne i kako. Tu u pomoć priskače Youtube. Imam dva lepezasta kistića i izabrala sam onaj s malo rjeđim dlačicama jer je praktičniji za manikuru.
Što se tiče boja, nisam imala nikakav plan (neobično za mene), i iznenadila sam se rezultatom. Namjerno nisam radila perfektno ravne i duge crte jer mi se ovako čini ljepše i ovo je efekt koji sam željela dobiti. Mislim da je ova manikura malo neobičnija nego ostale i teško je nešto objektivno zaključiti. Ja inače volim ovakve messy uzorke i ova manikura me stvarno oduševila. Također, boje se nisu stopile i lijepo se ističu, na što sam jako ponosna. :D Bacite pogled i na tutorial  ispod slika.

Hello everyone! :)
I´m behind with MMS manicures. :) This one was scheduled for last week. Since I have an artificial nails I paint my nails one time in a week because my nail polish lasts longer. But, the april has started and I won´t be so busy so I will recoup everything. :)
Todayś manicure is very special to me. I really like it and I´m surprised how it turned out. These days our MMS tasks are mostly techniques and I really like it because I always learn something new, like this time. I usually used my fan brush to move the unnecessary glitter of my nails (take look at this). I knew I can use it for the some kind of manicures, but I didn´t know how. But, we have Youtube, right? I have two fan brushes but i used the one with less fluffs because it is more practical for this manicure. 
As for colours, I didn´t know how will it turn out and I was surprised. I didn´t do straight, long lines because I like this messy look more. This manicure is a little bit unusual. I personally love it. The colours haven´t blended together - just great!¨:) Take a look at the tutorial under the pictures.

Koristila sam/ I´ve used:
Maybelline Colorama 80 (plavi, baza/blue, base)
Golden rose matte 31 (tirkizni/turquoise)
Look by Bipa coloured sand 4. glitter gold (zlatni/gold)
Aluminijska folija/aluminum foil
Lepezasti kistić/fan brush





 
I da... GR je matiran i Look by Bipa je sand, ali efekti nisu baš došli do izražaja. :)
Nadam se da vam se manikura sviđa!
Do sljedećeg posta,
Kata

GR is matte and Look by Bipa is sand nail polish, but effects are not really expressed. :)
I hope you like the manicure!
Till next post,
Kata  

2 komentara: