subota, 25. travnja 2015.

Matching manicures Sunday: Pinterest inspired manicure

Pozdrav svima!
Evo mene napokon u MMS! :D
Ovotjedni zadatak je manikura inspirirana manikurom s popularne stranice (ili neke vrste društvene mreže) po imenu Pinterest. Moram priznati da imam Pinterest, ali nikako da ga shvatim i da se priviknem na njega do kraja. Ali, s obzirom da sam ovom manikurom jako zadovoljna, u buduće ću tamo provoditi malo više vremena. :)
Manikura je izrazito jednostavna, a jaako upečatljiva. Tutorial nisam snimala jer je postupak prilično jednostavan i vidljiv, zar ne?
Jednostavno nalakirate bijeli/crni lak i točkate. Ja sam koristila tri veličine točkica- najveće sam radila s tupim dijelom štapića za ražnjiće (nemam veliku točkalicu, a ovo nije najsretnije rješenje- točkice su dosta neprecizne), srednje širim krajem Essence točkalice, a najmanje užim krajem. Moram priznati da sam jako ugodno iznenađena pigmentacijom bijeloga i crnoga laka. Ovim putem zahvaljujem Glee Tree 92 i Nail crazy koje su mi preporučile bijeli lak. :) Nadam se da ću ubrzo stići napisati i recenziju. :)
Svakako ću ponoviti ovu manikuru, sigurna sam da prekrasno izgleda i u drugačijoj kombinaciji boja. :) Čija je ideja stvarno ne znam, Pinterest služi prvenstveno za "kačenje" (pin) tuđih slika koje nam se sviđaju. Znate da obožavam accent nail... Ovdje sam, po tom pitanju, stvarno došla na svoje. :D

Hello everyone!
I´m finally back in MMS!
This weekś task is Pinterest inspired manicure. I have Pinterest. but I rarely use it, I still haven´t got used to it. But, since I loove this manicure, I will probably spend more time on it in the future. :)
The manicure is pretty easy and pretty stiking. I didn´t tape the tutorial because itś pretty obvious how I did this, right?
Just paint your base colour and make dots using dotting tool. I have three different size of the dots- large (I used stick for food), medium ( I used the larger side of Essence dotting tool) and small (i used smaller side of Essence dotting tool). I have to say that these polishes are just great! I´m so happy with the pigmentation. I thank Glee Tree 92 i Nail crazy for recommending the white nail polish. I hope I will write the review. :)
I will definately repeat this manicure. I´m sure it looks great with the other colours, too. :) I don´t know whose is this design. Pinterest is a place where people pin designs they like, no matter who did them. You know I loove accent nail manicures... :D

Koristila sam/I used:
She 115  (bijeli/white)
She 350 (crni/black)
Essence gel- look plumping topcoat
Essence točkalica/Essence dotting tool
Štapić za ražnjiće/ stick for food 






Iako je rijetko nosim na noktima, crno-bijela kombinacija za mene je stvarno nešto posebno, kako na noktima, tako i u odijevnim kombinacijama. Možda me upravo to toliko osvojilo u ovoj manikuri?
Nadam se da vam se post svidio, a ja odoh proučavati Pinterest. :)
Kata :)

I really loove black & white combination, even I rarely have it on my nails. Maybe thatś why I´m just opsessed with this manicure?
I really hope you liked this post. 
Till next post,
Kata :)
PS: Podrazumijeva se, pogledajte i ostale manikure: /Take a look at the other manicures:

Broj komentara: 9:

  1. Za bili lak znan da je odličan, mene crni zanima :D Još u osnovnoj školi san uzimala she crni i uvik bio preridak i vodenast, tako da se nadam da su poboljšali formulu da mu se mogu vratit. :) Inače, odlična manikura :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je sasvim ok, nije vodenast. Pretpostavljam da jesu. :D
      Hvala draga! <3

      Izbriši
  2. Zaista zanimljiv manikir! Baš lepo kombiniranje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. slatka manikura, volim dotting manikure a crno-bijela manikura je uvijek plus... drago mi je da ti lak paše :D

    OdgovoriIzbriši