četvrtak, 18. prosinca 2014.

Matching manicure sunday- snowflakes

Pozdrav svima!
Ovotjedni MMS zadatak bio je kao stvoren za ovo vrijeme. Iako kod nas nema snijega, par pahuljica palo je na moje noktiće.
Ovo je moj prvi put da crtam pahuljice na noktima. Mislim da je kombinacija boja jako lijepa i nekako baš baca na zimu. Pahuljica na palcu mi je u redu, ali ova na prstenjaku nije onakva kakvu sam zamislila. Mislim da je glavni razlog tomu što je jako teško crtati po sand laku, sve ide nekako ukrivo.
Ali, može proći! :)
Koristila sam: Essence colour & go190 Kiss me, Freddy (Plavkasti; na kažiprstu, palcu i malom prstu)
                      Look by Bipa coloured sand nail polish 4 glitter gold ( zlatni, na srednjem prstu i prstenjaku)
                      Essence tip painter 01 pure white(Inače ga koristim za french, sada je poslužio za pahuljice)
                      Essence gel-look plumping top coat
Uživajte!



Nadam se da vam se manikura sviđa! Unatoč nesretnoj pahuljici, otkrila sam preekrasnu kombinaciju boja ( dva zadnja laka na slici)!
Do sljedećeg tipkanja,
Kata :)
I, naravno, ne zaboravite pogledati ostale manikure:

Broj komentara: 18:

  1. Svaka čast, meni nikad tako uredno ne ispadne.. imamo isti bijeli essence za french!

    OdgovoriIzbriši
  2. Savršena kombinacija boja :) Imaš pravo, definitivno asocira na zimu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš su ti lepo ispale pahulje, a sviđa mi se i kombinacija boja. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. woow divno,,, divne su mi skombinirane boje i pahulje xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja samo čitam blogove, gledam lakove, reko imam, još nisam koristila. Pa preužasna sam. :D Bipin lakić izgleda predivno, kao i cila manikura! <3 Samo ti moram reć da ti sadašnja dužina i oblik noktiju prekrasno stoje, imaš elegantne prstiće <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha samo polako! Problem je što se, dok te sve isprobaš, skupi hrpa novih!
      Hvala!<3 Slažem se i mislim da su Bipa lakovi nekako podcjenjeni.
      Hvala ti, stvarno se trudim oko oblika. I da, imam vrlo koščate prste! :D

      Izbriši
  6. Prekrasno je,baš mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši