subota, 11. travnja 2015.

Gradient manicure- all by Essence

Pozdrav svima!
Jeejjj manikura na prirodnim noktima! S obzirom da sam dva tjedna bila bolesna te nije bilo sportskih aktivnosti ovaj blagdanski tjedan nokti su mi poprilično narasli... Inače, nadam se da ću do šestog mjeseca nositi umjetne nokte, a tada ih skinuti i vše niiikad ne staviti. :) Dobro, nisu tako loši, ali prirodni su pak bolji. :) Također, nadam se da ću s početkom jeseni (kada aktivnosti ponovo počinju) smjeti imati "duge"  nokte bez problema...(ljudi imaju različitu percepciju dugih noktiju... Po meni, moji su u najdužoj fazi bili osrednji jer mislim da mi dugi nokti ne bi stajali) Ako ne, vjerojatno ću nabaviti neke umjetne preko E-baya jer su mi ovi preširoki i prekratki, ali kod nas baš nema izbora. Onda bih vjerojatno bila zadovoljna. :)
Općenito, ne postoji nail tehnika koja mi se neće svidjeti. Nekada mi se ne sviđa moja izvedba, ali kada proguglam ili vidim radove svojih blogokolegica, ostajem zadivljena. Gradient mi je posebno drag.
Naime, prije ovog bloga nisam se uopće bavila nail artom. Međutim, slučajno sam "naletila" na sliku gradient manikure na fejsu. I ostala očarana! Kako tooo? E onda sam "pročačkala" po google-u i našla tutuorial. Pa sam onda to isprobala. Rezultat- živi očaj, ali tada za mene savršen. Ne mogu vjerovati da je to sve bilo prije samo desetak mjeseci.
Ovo je moj treći gradient i još se usavršavam. Ali svakako, ovaj je najbolji do sada. Od tutoriala nažalost ništa, ali youtube ih je stvarno prepun i svakako malo potražite. :)
Kombinacija je trebala biti mint i roza, ali mint se putem izgubio i zamijenila ga je bijela. Osobno smatram da je ovako možda i bolje. Sve sam "začinila" Essence holo nadlakom koji je sve učinio glamuroznijim i ljepšim. Ovih sam dana jako zaposlena tako da nisam stigla nacrtati zečića za Uskrs što mi je jaako žao. :(

Hello everyone!
I have painted my natural nails! Yesss! I felt ill for two weeks and I wasn´t doing any sport activities so, I didn´t have to cut them. I think I will wear my fake nails until the June and then I will finally remove them for a while. The sport activities are starting in September, but I will probably be able to have longer nails then... I´m not sure yet. (I don´t think my nails were long in their longest phase, but some people don´t agree.) If this nail cutting thing happens again in the September, I will probably buy some fake nails from the E-bay. I saw a lot of different nails there. These ones I´m having right now aren´t made fot my nails. They are too thick for my nail bed shape and they are too short. There is no much choice in our shops. I would probably be happy with the other fake nails :)
I really love all nail techniques. Sometimes I don´t like how it looks when I do it, but I just take a look at the other blogs or I just google it and I´m always impressed then. I really like gradient.
Before I started a blog, I didn´t do any nail art. But, I accidentally found some picture of gradient nails on facebook. I was impressed! I found the tutorial on Youtube and I´ve made my first nail art. The result was horrible when I remember it, but I was impressed then. I can´t believe it happened 10 months ago. 
This is my thirt gradient manicure and I´m still practising. But, this is much better than the other two. The tutorial is unsuccessful, but you can find a lot of different tutorials on Youtube. :)
The combination should be mint and pink, but that "mint" actually looks like white. I personally like this more. I make the whole thing more interesing with holo topcoat. I´m very buse these days, so I didn´t have time to draw bunnies for Easter. Too bad. :(

Koristila sam/I used:
Essence 174 purple sugar 
Essence 02 always on my mint
Essence holo topcoat 25 let stairs rain down on me
spužvica/sponge







To je sve za danas!
Do sljedećeg posta,
Kata :)

Thatś all for today! 
Till next post,
Kata :)

3 komentara: