nedjelja, 19. travnja 2015.

Flower manicure :)

Pozdrav svima! :)
Malo sam nadogradila prekjučerašnji Essence c&g 174 purple sugar. Moram priznati da sam jako zadovoljna kako je ispalo i da sam i sebe malčice iznenadila. :) Dobro, ima tu nešto tehničkih nedostataka oko cvjetića, ali sama ideja mi se jako sviđa i kada napokon osposobim kameru i počnem snimati nešto duže i puno kvalitetnije videe, vjerovatno ću ponoviti ovu manikuru i priložiti video od par minuta. Ove od 15 sekundi iskreno snimam čisto zbog svoje dobre volje i nadam se da ću svoju ljubav prema snimanju imati prilike uložiti u nešto kvalitetnije i bolje. Prvi korak prema tomu su kvalitetna kamera i program za snimanje te mašta. :) Naravno, youtube je na drugom mjestu, iza bloganja koje toliko volim. :)
Kako ne bih previše puta spomenula "ljubav" i "volim", nešto ću reći o obliku i dužini noktiju. :D
Dakle, umjetni nokti su me dotukli. Ne pristaju obliku mog "nail bed-a" (donje crte ružičastog dijela nokta :D) i manikura puno ljepše izgleda na prirodnim. Također, prava ih je muka čistiti i lakovi duže traju na njima, tako da sam počela rjeđe lakirati nokte i manje objavljivati na blogu, što nikako nije dobro. Odlučila sam odsada raditi manikure na kratkim noktima. Ohrabrila me slika koju je Cutepolish objavila na instagramu (klik) i shvatila sam da kratki nokti mogu značiti lijepa manikura. Duljina i oblik bit će slični slici sa poveznice. Naravno, ja puštam duge nokte s početkom 6 mjeseca. :)
Manikura je jako jednostavna, a upečatljiva. To je razlog zbog kojeg sam je povezala s youtube-om, tamo su takve manikure najtraženije. Ne zahtjeva preciznost što mi se jako sviđa. Osobno sam oduševljena jer obožavam girly manikure i manikure istaknutim noktom. Drago mi je i da sam uspjela smjestiti fan frush tehniku u ovu manikuru.

Hello everyone! :)
I decided to edit my previous manicure(Essence c&g 174 purple sugar). I have to say that I´m really happy and I like it. to be honest, the flower isn´t perfect, but I really like the idea. When I start taping youtube videos (videos that last a few minutes) I will make one video about this, because it is so easy to do. I do this videos that last 15 seconds only because I like taping. I want to make something better. The first step is good camera and good program to edit videos and, of course, imagination. :) Of course, blogging will always be my priority, it really makes me happy. :)
Now, letś say something about my nail shape. :D
I really got tired from my fake nails. They don´t fit on my nail bed nicely and manicures look much better on real nails. Itś hard to clean them and the nail polish lasts longer on them so i haven´t painted my nails so often last month. I decided to paint my natural nails from now on. This (click) picture by Cutepolish encouraged me and I realised that you can make beautiful manicures on natural nails. My nail shape will look similar to the nail shape of the nails on the picture (this sentence confused me :D). But, I will let my nails grow in June. :)
The manicure is simple and striking. Thatś the reason why I mentioned youtube, that kind of manicures are the most popular. You don´t have to be super precise. I love girly and accent nail manicures and thatś why I just love this manicure! I´m glad I used fan brush. 

Koristila sam/ I used:
Essence colour&go  174 purple sugar (baza/base)
b.pretty 21 lime green (trava i dio cvijeta/grass and a part of the flower)
Essence colour&go 137 wanna be your sunshine (cvijet/flower)
Essence colour&go 109 off to Miami (cvijet/flower)
Essence gel-look plumping top coat 
lepezasta četkica/fan brush
čačkalica/toothpick
točkalica/dotting tool






 
To je to za danas! :)
Nadam se da vam se manikura svidjela.
Bacte pogled na recenziju (klik) i manikuru (klik) Essence 174 purple sugar. :)
I da, imam jedno pitanje za vas na facebook stranici bloga (klik)!
Do sljedećeg posta,
Kata :)

Thatś it!
I hope you like the manicure.
Take a look at the review (click) and the manicure (click) of Essence 174 purple sugar. :)
Till next post,
Kata :)

2 komentara: