nedjelja, 23. kolovoza 2015.

Blobbicure (video tutorial)

Pozdrav svima!
Danas Vam pokazujem svoju prošlotjednu manikuru napravljenu u sklopu usklađenih manikura (nisam je stigla objaviti prošli tjedan). Riječ je o za mene novoj tehnici, blobbicure. Manikura je stvarno jednostavna, a veoma upečatljiva.

Hello everyone!
Today I´m showing you my last week´s manicure I did for MMS task. For me, it is new discovery, blobbicure. The manicure is very simple and also very striking. 





Nisam imala pojma o čemu se zapravo radi, ali u ovo doba brzo dolazimo do informacija, zar ne? :D

At first, I had no idea what blobbicure is, but i just googled it. :)





Odlučila sam se za nešto romantičniju kombinaciju boja ovog puta, kombinirala sam dvije nijanse ljubičaste (creamy i shimmerastu).

I decided to do a bit romantic colour combination, I combined two dofferent shades of purple (creamy and shimmery).


Ako vas zanima kako do ovakvih noktiju, svakako bacite pogled na tutorijal i ne zaboravite se pretplatiti. :)

If you like this technique, don´t forget to check out my youtube video and subscribe. :)



Koristila sam/ I used:
Smart girls nail hardener 
Golden Rose rich color 47
S-he 235
Catrice qd&hs topcoat
Nail crystals



Osobno mi se više sviđa kada na noktima imam  više manjih "mrljica" nego nekoliko većih i nije riječ o baš tipičnoj "blobikuri" :D. Nisam htjela raditi blobbicure na svim noktima, već sam kažiprste ukraqsila zvjezdicom.

I personaly prefer tinier blobs on my nails, so this is not really a tipical blobbicure. :D I haven´t done blobbicure on all of my nails, I decorated one of my fingers with star.  



Sve u svemu, ova je jednostavna manikura odličan izbor za trenutak kada nemate vremena za neki ozbiljniji nail art. :) Meni se jako svidjela i svakako je namjeravam ponoviti u nekoj drugoj kombinaciji boja. :)
Moram napomenuti i da sam dobila nekoliko noviteta od Wet n Wild -a i da Vas njihove recenzije očekuju uskoro! 
Do sljedećeg posta,
Kata

All in all, this simple manicure is a great choice when you are busy and you don´t have much time to do some more complicated nail art. :) I really liked it and I´m definately going to do something similar in the future. :)
And yes, I got some products from Wet n wild and I´m going to write the reviews very soon!
Till next post,
Kata

1 komentar: