subota, 26. rujna 2015.

The Autumn is here....

Nakon par mjeseci rijetkog objavljivanja na blogu, sjela sam za računalo, ušla na Blogger i počela pisati....
Osjetila sam takvo olakšanje i priliku da se ponovno vratim svom hobiju. Kao da sam zaboravila koliko me to ispunjava i veseli. Pripremljen je već jedan post (Wnw noviteti, već ga duugo najavljujem), a i novi stižu uskoro.



After a few months of absence, I finally decided to come back.
When I started to write, I suddenly felt so nice, like I forgot how much do I love to write on this blog. One post is already prepared ( a few Wet n wild products) and new ones are coming very soon! :)



Ljeto je proletjelo, a jesen nam se vratila. S jeseni i idilične slike prirode,puloveri,vruća čokolada i čaj, onaj lijepi osjećaj dok s prozora gledam kišu kako pada, šarenilost toplih boja. Kao zatišje nakon nekog velikog događaja, puna smirenosti, tugaljivosti. Tako se neprimjetno uvuče u naš svakodnevni život. Već sa sobom često ponesem jaknu, na mojim su kapcima i noktima najčešće smeđi i brončani tonovi, na usnama mrvica smeđeg ruža, čisto da malo "podigne" look, već naveliko pregledavanje i dopunjavanje jesenske garderobe.... Tek sam jučer, na smiješan način shvatila da je jesen ponovo pobijedila. Uzela sam svoju hrčkicu Puloverku (dajem čudna imena i nadimke, don´t judge :D) i shvatila da držim mekanu krznenu kuglicu sa obraščićima punim sjemenki, ljutu jer je prekidam u pripremanju za zimski san! :) Ne znam kako da joj objasnim da neće zimu provesti na balkonu na hladnoći i da neće biti potrebe za zimskim snom, baš će se razočarati. :)

I tako shvatih da je ljetu došao kraj.



The Summer has flown, the Autumn is back. It comes with idyllic images of nature, pullovers, hot chocolate, that beautiful feeling while I´m watching the rain outside, a variety of beautiful warm colours. It makes me so calm and a little bit sad. It sneaks in our life and we don´t even notice it. I´m wearing a jacket, brown and bronze colours on my eyelids and nails, a bit of brown lipstick, I´m searching and filling my autumn collection... Yesterday, I finally realised the Autumn is here. I took my hamster Pullover (I give weird names :D) and I realised that I´m carrying a soft ball of fur with a lot of seeds in her cheeks. She was really angry because of interrupting her preparations for winter. :) 

That is how I realised the summer is over.  



S jedne strane idiličnost, s druge škola i obveze, za mene glavne značajke jeseni. Na početku sam sva organizirana, entuzijastična i puna novih odluka. Evo još me drži takvo raspoloženje, vidjet ćemo što će biti. :) Ove godine morala sam se naviknuti na puno toga novog i mislim da mi je napokon pošlo za rukom.

Pored svega, jedna stvar me najviše rastužuje u vezi jeseni: predstavlja put prema hladnoj zimi i sve kraćim i tmurnijim danima.



On one hand the Autumn is idyllic, on the other itś full of obligations for me, like school. On the beginning I´m kind of enthusiastic and organised. I´m still in that mood and I´m wondering how long itś going to last. :) This year was such a change for me, but I think that I finally adjusted. 

After all this, there is one thing that truly makes me sad about Autumn: it is the way to winter, a shorter and gloomier days.

  


Jesen volim i ne volim, moglo bi se reći.
Sve zavisi od perspektive i raspoloženja.



I can say I like and dislike Autumn in the same time.
Itś all about perspective and the current mood.



Cilj ovoga posta zapravo je bio reći Vam zašto me nije bilo na blogu u zadnje vrijeme... I na kraju sam shvatila da ni sama ne znam. Možda mi je jednostavno trebao predah?

Za kraj, moji planovi.... Ubrzo Vam donosim jedan veliki update, vezan ponajviše za moj youtube kanal, ali o tome više uskoro. Prvenstveno- biti aktivnija i pisati o raznolikijim temama, ponekad se odmaknuti od beauty tema i pisati ovaj tip postova. I možda više o fotografijama. I DIY teme. :)

Nadam se da ste pročitali ovu moju nesređenu svaštaru od posta i tipkam Vam jako brzo. :)
Kata



The purpose of this post is to tell you why I was absent.... And I realised I really don´t know. Maybe I just needed a break? 

In the end my plans.... Soon you will know more about the important update, mostly related to my youtube channel. But my priority is to be regular at writing and write about different beauty things, sometimes even step away from beauty themes and write this kind of posts. Maybe about photos. And DIY-s. :)

I really hope you´ve read this messy post and Iĺl be back really soon. :)
Kata

*Izvor svih slika u ovome postu je internet./The source of all photos in this post is internet

1 komentar:

  1. ahh , ja ne volim jesen,kisa pada danima danima,hladno je samo 12 ili 13 stepeni ima..a nisam spremila deblju garderobu jos :)

    OdgovoriIzbriši