petak, 6. svibnja 2016.

Essence the metals nail polish 44 rebel at heart- recenzija





U zadnje sam vrijeme jako zaposlena i jedna od stvari koja mi stvarno treba (osim slobodnog vremena) jest dobar lak za nokte koji traje oko tjedan dana i koji mi se, naravno, sviđa. Nekada je tu i nail art, ali ovaj mi se lak sam po sebi činio sasvim dovoljan i upečatljiv. ;)

I´m very busy last few weeks and one of the things I really need is good nail polish wich lasts about a week and wich is, of course, pretty. Sometimes nail art is in the manicure, but this naill polish doesn´t require any details, right? :)



Riječ je o Essence 44 rebel at heart laku iz nove the metals kolekcije.

I´m talking about Essence 44 rebel at heart from new the metals collection. 



Pakiranje je jednostavno i tipično za Essence I <3 trends kolekcije. Količina u kojoj lak dolazi je 8 ml, kao i kod ostalih Essence lakova. Četkica je ravno rezana, gusta i srednje širine, tako da bi trebala odgovarati većini djevojaka. Zbog shimmerastih metal čestica nešto je gušći nego većina Essence lakova, ali ne utječe previše na lakiranje noktiju, lijepo se razmazuje. Vrijeme sušenja je 5-10 min za prvi sloj te 15-ak min za drugi, što je meni sasvim u redu. Prvi sloj izgleda u redu, ali zna tu i tamo biti koje prozirno mjesto pa bih vam ja ipak preporučila dva sloja. :) Cijena laka je 15.9kn.
Sama manikura trajala je oko tjedan dana jer koristim Essence basecoat i topcoat kojima sam oduševljena. Također, topcoat je pojačao sjaj laka.

The packaging is simple like other I <3 trends packagings. The amount of nail polish is 8ml, like in other Essence nail polishes. The brush is straight cutted, and not too wide, so it should work nicely for most of the girls. The nail polish is a bit thicker than other Essence polishes because of the metalic shimmer in it, but it doesn´t really affect the proces of painting nails. Drying time is 5-10 minutes  for the first coat and about 15 minutes for second one, wich is just fine for me. First coat looks  ok, but itś good to add the second one because there could be some non-covered places. :) The price is 2.1 Euros.
The manicure lasted for a week because I use great Essence basecoat and topcoat. The topcoat also gives nail polish more shine. 



A sad malo o boji.
Inače volim eksperimentirati sa svim mogućim žnj bojama na noktima, ali efekti su nešto na što odmah padam. Dok internet luduje za holographic lakovima, meni su glitter i metalci ipak najdraži, zasad. :D
Metal efekt je sličan shimmeru, ali su čestice puno veće i upečatljivije. Kod ovog laka je uz metal efekt i lijepa sivocrna boja.

As for the colour, I like to use a variety of nail polish colours, but effects are something I just adore. Internet is all about the holo, but my favourites are still glitter and metalics. :D
Metal effect is similar to the shimmer, but the shiny particles are bigger. This nail polish also has beautiful grey- black colour. :)



Bojom sam stvarno oduševljena i definitivno nam je trebalo nešto ovakvo u drogerijama. :)
Također, se lijepo prilagođava raznim odjevnim kombinacijama. :)
Na idućoj slici je izgled manikure nakon točno tjedan dana, na suncu. :)

I just love the color and we definately needed something like this in drugstores. :)
Also, it looks great wit a variety of outfits.
On the next foto you can see the manicure after 7 days, on the sunshine. :)



Do idućeg tipkanja,
Kata :)

Kata:)

2 komentara:

  1. Izgleda odlicno :D
    Svi sa sljokicama traju dulje pa nisam iznenadena. definitivno cu ga uvrstit u iducu kupnju:)
    :*
    honeysroyaltybeauty.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas mi se sviđa. Super izgleda.

    OdgovoriIzbriši