ponedjeljak, 12. siječnja 2015.

Top 10- makeup i ostalo- 2014.

Pozdrav svima!
Evo, red je da podmirimo sve račune 2014. i napokon je i zaključimo. Ovaj blog velikim dijelom govori o lakovima i noktima, ali nađe se tu i tamo nešto drugačije, stoga treba i s tim "ostalima" zaključiti godinu. Lakovi su dobili cijeli post, možete ga pogledati  ovdje.
Nisam baš neki expert u šminkanju. Ustvari- tek sam početnik. Ali ipak, znam prepoznati dobar proizvod, a tu je i youtube kao obrazovno stedstvo. :) Što se tiče onog ostalog, to su svi oni proizvodi za njegu lica i  tijela koji su mi osobno najbitniji i zauzimaju posebno mjesto u mojoj beauty rutini. Također, o njima bih željela više pisati u budućnosti.
Krenimo mi na post. Proizvodi koje ću vam predstaviti birala sam po različitim kriterijima, što ćete saznati u pojedinačnim predstavljanjima. Također, obratit ću posebnu pozornost na proizvode o kojima nisam pisala recenziju.  

Hello everyone!
So, we have to finally finish with 2014. I´m writing mostly about nails and nail polishes, but sometimes I write about some other things, too. That´s why I wrote this post. 
I already wrote about nail polishes, you can see the post here.
I´m not any makeup expert. Actually, I´m just a beginner. But, I´m still able to recognise a good product and I have a youtube as an education tool. :) Other products I´m writing about are all products for skin and face care. There are the most important products for me and they have a special place in my beauty routine. I want to write more about them in the future. 
Let´s move on the topic. I will introduce you with different products I have chosen by different criteria. I will write more about products wich haven´t got a review on my blog.   

1. Afrodita young & pure pjena za čišćenje lica - Smatram da je ovaj proizvod idealan za svakodnevnu njegu i čišćenje kože i jako sam zadovoljna njime. Definitivno je jedno od mojih najboljih otkrića u 2014. Koristim je svakodnevno. Recenziju možete pročitati ovdje.
  Afrodita young & pure cleansing foam - I think that this product is perfect for everyday face care and cleaning and I´m very happy with it. I´m sure it is one of my biggest discoveries in 2014. I use it everyday. You can read a review here.

2. Balea piling za lice s mirisom maline - Donedavno nisam koristila pilinge jer imam problema sa suhom kožom na nekim dijelovim lica, a poznato je da pilinzi u nekoj mjeri isušuju kožu. Međutim, moj ten me natjerao da ga ipak kupim. I nisam požalila! Ovaj proizvod vam stvarno očisti i zagladi kožu lica te digne sve nečistoće. Ne koristim ga previše dugo, ali mislim da mi se lice mrvicu očistilo od kada ga koristim. Ovaj Balea piling mi je odličan i prekrasno miriše. Doduše, nisam probala niti jedan drugi pa vam ne mogu previše reći o njemu. Koristim ga samo dva puta tjedno i  time sam isušivanje svela na minimum.

  Balea face peeling with raspberries smell- I didn´t use peelings until few months ago because I have dry skin on some parts of my face and we know that face peelings can make the skin dryer. But my inpure skin make me to buy it and I didn´t regret it! This product really clean and smooth my face and take off all inpurities on my skin. I don´t use it long time but I think that I have a little bit cleaner face now. This Balea peeling is great and it smells wonderful. But this is my first peeling so I can´t say much about it. I use it two times a week and I´ve minimized drying.

3. Fa pink passion dezodorans- Ovaj dezodorans uredno obavlja svoj posao i koristim ga gotovo svakodnevno. No, među favoritima se našao ponajviše zbog prekrasnog mirisa. Kada ga nanesete, parfem vam je gotovo suvišan jer je miris dosta jak i dosta dugo traje. I da, ostaje u jednom komadu dok se ne potroši. Zvuči čudno, ali imam takav problem s Baleinim dezodoransima. Pumpica na vrhu jednostavno iz nekog razloga pri korištenju otpadne, pa se vi sad snađite! Ne bi ni to bio neki problem da se ne dogodi da se dezodorans počne prolijevati u obliku nekakve bijele pjene. Unatoč tomu, kupim tu i tamo Balein dezodorans jer jako lijepo mirišu, ali to im je definitivno veliki minus. Ovaj dezodorans ima sličnu pumpicu kao Baleini dezodoransi, ali je od puno tvrđe plastike i nije mi se nikad dogodilo da je pukla. Dezodoranse dosta brzo trošim i stalno isprobavam neke nove, ali ovoga kupim barem jedanput godišnje. Ne znam koliko sam bočica do sada potrošila. Primjetila sam da Fa stalno uvodi neke nove i izbaciva stare proizvode, ali ovaj je dezodorans već godinama u prodaji ( valjda im spada u klasike?) i nadam se da će tako i ostati.
  Fa pink passion deodorant- This deodorant does his job very good and I use it almost every day. But, it got in the favourites because of its beautiful smell. When you spread it, perfume is almost unnecessary because it has strong and longlasting smell. And it stays in one piece until you spent it. I know it sounds weird, but I have that problem with Balea´s deodorants. That little ˝pump˝ on the top usually just broke for some reason. That wouldn´t be some big problem to me, but then deodorant starts spilling. But, I even sometimes buy Balea´s deodorant because they smell great, but it´s a really big lack. This deodorant has ˝the pump˝ very similar to Balea´s, but the quality is much better and I don´t have any problems with it. I´m spending deodorants pretty fast and I´m always trying the new ones, but I usually buy this deodorant few times a year. I don´t know how many bottles I have spent. I noticed that Fa always has some new products and they often change their asortiman, but this product has been in stores for a years (It´s some kind of classic or what?)and I hope it will be there in the future. 

4. LPM šampon za normalnu kosu sa lomljivim vrhovima- Previše agresivni šamponi za kosu nikako mi ne odgovaraju i moju kosu često zamaste i zamrse. Ovaj šampon nije jedan od njih i mojoj kosi je odličan. Recenziju možete pročitati ovdje.
   LPM shampoo for normal hair with damaged tops- Too strong hair shampoos are bad for my hair and they often make it greasy and tangled. This shampoo is not one of them and it is great for my hair. You can read a review here.

5. Essence aplikatori za sjenilo by Zeena- Ovi aplikatori sviđaju mi se zbog lijepog dizajna i kvalitetne, guste spužvice na vrhu. Također, spužvica nije pretvrda. Aplikatore koristim uvijek kada koristim i sjenilo, nekada samo ispod očiju, a nekada kako bih obrubila cijelo oko.
   Essence eyeshadow applicators by Zeena - I like this applicators because of its beautifuil designs and quality, thick sponge. Sponge isn´t too tough. I use this applicators every time I use eyeshadow, sometimes just below my eye or sometimes to make a circle around my eye. 

6. Essence lash princess maskara- O ovoj maskari mogu reći sve najbolje. Povoljna je, u prekrasnom pakiranju, odlična četkica te voliume izgled i brzo sušenje. Smatram da je zaslužila recenziju i nadam se da će je uskoro i dobiti. Kako izgledaju dva sloja ove maskare, možete pogledati u fotografijama ispod, s b. pretty eyelinerom i Hello autumn paletom. 
   Essence lash princess mascara- There´s nothing bad I can write about this mascara. It´s low price, it has a beautiful packaging, great brush, it gives you volume lashes and it dries fast. I think it deserve the whole review and I hope I will write it soon. You cas see two coats of this mascara on the pictures down below, with b. pretty eyeliner and Essence eyeshadow palette. 


7. b. pretty rumenilo 3 pink- Što se tiče rumenila, nisam neki sručnjak u nanošenju pa volim prirodnije i neutralnije nijanse. Jedna od njih je i ova svijetlo roza boja. Rumenilo koristim gotovo svaki dan, jer sam dosta svijetle puti i smatram da mi dobro pristaje te zbog njegove neutralnosti i prirodnosti. Praškasto je.
   b. pretty blusher 3 pink- I´m not an expert with blushes, so I like  more natural shades. This light pink colour is definitely one of them. I use this blush almost every day because I have very light skin and I think it looks good on me. This is powder bluh.

  
8. Essence kiss care love lipbalm- Odmah vam moram reći da ovo nije klasični balzam za usne. Po meni u pitanju je prava zlatna sredina- ostavlja dovoljno boje i dovoljno njeguje usne. Kremastiji je od balzama za usne i manje pigmentiran nego ruž. I on je u nude rozoj boji s srebrnkastim shimmerom. Također, smartam da je ovaj proizvod zaslužio recenziju u budućnosti. Trenutno intenzivnije koristim Labello lip butter od kokosa jer mi trenutno treba malo intenzivnija njega (imam jako osjetljive usne koje su zimi potpuno popucaju). Swatch je dosta teško napraviti jer boja nikako ne izgleda realno, a usne su mi trenutno grozne pa sam odlučila sliku odtaviti za tu buduću recenziju.
   Essence kiss care love lipbalm- First, I have to say that this is not an ordinary lip balm. I think that it is something between lip balm and lipstick because it nourishes lips but it still makes your lips pink. And, it is more creamy than lip balm and less pigmented than lipstick. It is in nude pink colour with silver shimmer. I want to write a review dedicated to this product in the future. Right now, I´m using Labello lip butter coconut more than this product because I need more intensive care (my lips are very cracked at the moment). Itś hard to make a good swatch of this product because it doesn´t look real and, as I said, my lips are pretty damaged right now so you will se the picture in the review. 

9. b. pretty sparkling eyeliner 1 silver- Ovaj proizvod dobio je svoje mjesto prvenstveno zbog toga što je moj prvi sparkling eyeliner. To je nešto prekrasno i možete s njime napraviti look kakav god poželite. Također, možete ga kombinirati sa svim bojama eyelinera ili ga možete nanijeti samostalno. Ovaj konkretni proizvod po mom se mišljenju predugo suši i ima nezgodnu četkicu. Ali, sve u svemu, zadovoljna sam. 
   b. pretty sparkling eyeliner 1 silver- This product is here because it is my first sparkling eyeliner. I thin sparkling eyeliner is something really nice and you can make every look you want . You can even apply it with another eyeliner colour. Thin b. pretty eyeliner dries too slow and it has too thick brush. But, it is not a big problem to me. 



10. Essence Hello autumn eyeshadow palette- Mogu reći da mi je ovo najdraži proizvod u cijeloj mojoj makeup kolekciji i za njega imam sve riječi hvale. Recenziju možete pročitati ovdje
    Essence Hello autumn eyeshadow palette- I can say that this is probably my dearest product in my makeup collection and if you ask me, it is just perfect. Review is here.  


Eto, stigosmo do kraja. S obzirom da inače ne pišem često o ovom tipu proizvoda, zanima me da li vam se svidio post?
Do sljedećeg tipaknja,
Kata :)

We finally got to the end. I hope that you like this post and I want to know do you like it.
Till next post,
Kata :)

Broj komentara: 5:

  1. Jako lijepo post i super stvarčice :) Baš palniram isprobati ovaj Balea piling :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Balea piling i Afroditina pjena me kopkaju haha. Trenutno u jutarnjoj rutini iman Balea gel/piling za pranje lica iz linije za mješovitu kožu i bome dobro isušuje, čim ga potrošin bacan se na neku nježniju varijantu, možda uzmem tu pjenu. :D Lip mi je i taj srebreni tuš, privlači me, jel me ti to natraješ da oden u Bipu? xD Super post i sve su stvarčice lipe, ali oke. ZELENE OČI <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se post svidio, slobodno i dalje piši takve, ne moraš čekati kraj godine. :) Joj, ova essence maskara, stalno se odupirem kupovini jer obožavam avonovu big&daring, ali ako se nastave ovakve pozitivne recenzije, morat ću ju nabaviti. I za kraj, očarana sam tvojim očima, divne su ti. *__* p.s, nominirala sam te na svom blogu za liebster nagradu pa se nadam da ćeš odgovoriti na pitanja. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I like Balea series a lot, the cosmetics smell pretty and their quality is OK. I also like the Fa - I had a few ones, great smell.

    OdgovoriIzbriši