ponedjeljak, 26. siječnja 2015.

Black flower manicure

Pozdrav svima!
Možda ste primjetili da sve rijeđe svraćam na svoj blog, a pogotovo na tuđe blogove... Moram vam priznati da sam stvarno ljuta zbog toga, ali vjerujte mi, tu ne mogu puno. :(
Na sreću, već je prošla gotovo trećina ovog groznog razdoblja u godini (od prvog do trećeg mjeseca) kada nemam vremena nizašto i nadam se da će i ova dva preostala mjeseca brzo proći. Tada ćemo nastaviti ona lijepa česta druženja.
Ova manikura samo je jedna u nizu mojih stamping pokušaja... Pogađate, nisam zadovoljna. Snimila sam i tutorijal (KLIK), ali niti njime nisam zadovoljna. Svejedno, moram reći da mi je ovo najbolja stamping manikura u životu. Hajde, barem napredujem. :D
Moram priznati da mi se ipak sviđa ova kombinacija boja i motiva. Sjetila sam se i da imam matte topcoat, pa sam i njega dodala te nisam požalila. :) Inspiracija za ovu manikuru bilo je pitanje: "Što ću s ovim crnim cirkončićima?", te kupnja essence crno-bijelog nadlaka :D

Hello everyone!
I guess you noticed that I´m not posting on my blog very often and I´m not spending my time on other blogs very much... I have to say that I`m very angry because of that, but I really have no choice. :(
Fortunately, January is almost over. It means that only two busy months left! I hope they will pass very fast and then we will be able to hang up more.
This manicure is one of my stamping fails... I´m not happy with it. I taped the tutorial (CLICK), but I´m not happy with it, too. But I have to say that this is the best stamping manicure I´ve ever made. Good, I´m making some progress. :D
I have to say that I still like this combination of colours and motives. I remembered my matte topcoat, so I used it, and I didn´t regret it! :) My inspiration was the question: "What can I do with this black nail stones and Essence black and white topcoat?" :D

Koristila sam/I`ve used:
Essence Colour & go 109 off to Miami
Essence stamping set
Essence stamping nail polish (black)
S-he nail stones
Essence effect topper 22 black dress and white tie
Wet n wild Wild shine E4073 Matte top coat 





Nadam se da vam se manikura ipak sviđa!
Do sljedećeg posta,
Kata :)

I hope you like the manicure!
Till next post,
Kata :)

Broj komentara: 11:

  1. Ovaj Essence lakić koji si koristila kao bazni mi je prekrasan, sviđaju mi se kažiprst i mali prst :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jest, meni je jedan od dražih. Ali, mislim da ga brzo izbacuju iz prodaje. :( Hvala ti! :)

      Izbriši
  2. tako dobro izgleda , boja je fenomenalna i stamping takodje !

    OdgovoriIzbriši
  3. Slatka manikura, zgodna kombinacija :). Nikada nisam probala stamping..hmm..idem škicnut tvoj video..i to odmah ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      Nećeš pogriješiti sa stampingom, zna tako lijepo "podići" cijelu manikuru. Nadam se da ti se svidio video. :)

      Izbriši
  4. Super kombinacija, ja san polka dots koristila samo 2 puta u godinu i po dana hahahah strava i užas :D Videovi su super, samo snimaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ooo poznato mi je...
      Hvala ti još jedanput! ;)

      Izbriši
  5. Naaajs :)) najviše mi se sviđa prstenjak, mada su i ostali noktići super. :))

    OdgovoriIzbriši