četvrtak, 7. siječnja 2016.

The best products of 2015.

*Dear English readers, the translation of this post will be up in a few days. :) 

2015. je prošla (prebrzo, ako mene pitate) i donijela nam puno novih proizvoda na policama najdražih nam drogerija. Neki od njih odmah su me osvojili, neki ostavili ravnodušnom, neki i razočarali. Nepto slično pisala sam i prošle godine, KLIK. Danas Vam donosim kratki pregled deset najdražih proizvoda iz protekle godine. Ima tu svega, pa krenimo redom.




Balea tonik za kosu od breze dobila sam na poklon prije par mjeseci, ali sam ga počela intenzivnije koristiti tek prije mjesec dana. Imam perut zbog koje mi je tjeme jako osjetljivo i jedno nervozno češljanje kose može ga sasvim dobro "izgrebati" i napraviti problem. Ovo čudo nisam redovito koristila ali je već vidljiva razlika. Peruti je puno manje, a ne moram se više brinuti oko tjemena i češljanja. :)

Nivea wash off gel za umivanje pravo je otkriće. Nježan je prema licu, uklanja šminku i nečistoće te umiruje i pomalo hladi kožu. Meni je odličan u svakom pogledu i planiram napisati recenziju. 

Dove go fresh dezodorans obavlja svoj posao kako treba, ali me skroz "kupio" osvježavajućim mirisom limuna zbog kojeg i jest u ovom postu. Inače obožavam miris limuna. :)


Essence soo glow cream to powder highlighter spada u moju make up rutinu i odličan je! Ne volim se sjajiti k`o božićno drvce, ali volim malo shimmerom naglasiti jagodice. Lako se blenda prstima, dugo traje i zabavno je kad se iz kremastog pretvori u praškasto na licu. Stvarno lijepo izgleda na licu i sigurno kupujem ponovo!

Essence Merry berry scented gold dust powder je simpatični mali proizvod čiju sam recenziju pisala ovdje (KLIK). Nije skup, praktičan, nešto kao glamuroznija verzija highlightera u preekrasnom pakiranju. :)

Essence wave goddess blush tint je nešto potpuno novo za mene i trebalo mi je par korištenja da shvatim da ga ne mogu nanijeti direktno na lice niti četkicom za rumenilo jer zašto bih ja čitala što piše na pakiranju?! I da, kupila sam ga jer sam mislila da je jelly lak za nokte. Bio je samo pet kuna nakon što je prošla limitirana kolekcija tako da ga nisam baš proučavala u trgovini. :) Piše (a ja sam "otkrila") da ga je najlakše nanijeti blendanjem prstima. Kad ga naučite nanositi, daje lagani rozi ton i djeluje dosta prirodno. A meni prirodno nedostaje rumenila na licu tako da mi odgovara. :) Jedina nuspojava je ružičasta mrlja na ruci (jer na ruku nanosim proizvod četkicom i onda prstima na obraze) pa me svako malo netko pita gdje sam se opekla i slično. :) Unatoč malim problemima, skužila sam ga i sad je super. 

Wet n wild coverall cream foundation je puder od 40-ak kuna koji je oodličan i jedan je od onih proizvoda koji se mogu mjeriti sa dosta skupljima. Iz Wet n wild-a poslali su mi dosta tamnu nijansu (light/medium) koja mi je odgovarala ljeti, ali kasnije mi je postala stvarno pretamna. Onda sam odlučila kupiti nijansu koja mi odgovara ostatak godine i to je bila najsvjetlija, fair. Cijelu recenziju možete pročitati ovdje (KLIK).

Essence sheer & shine ruž za usne u nijansi 12 candy love je nešto poput labela u ambalaži ruža. :) Jako sjaji, ima slabu pigmentaciju i ostavlja jako lijep osjećaj na usnama. Meni je odličan kada naglasak stavljam na oči i za školu. Ostavlja jako lijepu rozu boju i oodličan je za nježnije lookove. Volim ga često kombinirati s Essence-ovom olovkom za usne 12 wish me a rose za dodatnu pigmentaciju. 

Wet n wild coverall coverstick je odličan i prekrije sve što moja koža može izmisliti. Recenziju možete pročitati OVDJE(KLIK). Svakako ću isprobati još Wet n wild proizvoda za prekirivanje, do sada su oduševljenje. :D

Essence kajal olovka za oči 04 white je ok, imam jako osjetljive oči tako da ću je pokušati malo zagrijati prije nanošenja kako bih je mogla brže nanijeti jer na kraju završim u suzama. :D


Stigli smo do kraja i nadam se da vam se svidio post :D
Do sljedećeg posta,
Kata :)

4 komentara:

  1. Kremasti hajlajter essence je izbacen iz asortimana nazalost :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Nisu ga stavili na popis na stranici. :) Baš bi bilo šteta da ga izbace

      Izbriši
  2. Zajednički proizvodi - essence :D
    Ja imam highlighter u 10ci i volim jako, kao i bilu olovku za vaterlajn:D
    Najzanimljiviji mi Balein Tonik kojeg sad želin <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mi ćemo osnovat neki klub ljubitelja essence, nema druge :) Probaj tonik, meni je super :D

      Izbriši