petak, 5. rujna 2014.

Golden Rose Fantastic Color recenzija

Inače, nisam se puno susretala s Golden Rose lakovima. Glavni razlog tomu je što ih mogu nabaviti najbliže u susjednoj županiji. Osmi Fantastic color laka imam Matte i Classics Charming.
Ovaj je lak za mene pravo otkriće. Saznajte zašto.



Što kaže Golden Rose:
Uz novu liniju lakova vrhunske kvalitete u najrazličitijim bojama vaši nokti bit će glamurozni i fantastični.

Zahvaljujući naprednoj formuli lakovi se brzo suše i dugo traju pa će vam brzo postati omiljeni.

Iako mi se izbor boja pri kupovini činio razmjerno malen, na internetu je prilično velik. Vjerojatno se nisam baš snašla pri kupovini :) Izabrala sam neonsko rozi. Za 15 kn dobijete bočicu od 13ml, što je vrlo povoljno.
Malo je rjeđe teksture i jednostavno se nanosi. Suši se prosječnom brzinom (1.sloj - 1-2 min , 2.sloj - 2-3 min). Kod ovoga laka najviše me iznenadilo trajanje. Trajao je čak četiri dana! Misilim da je trajanje produžio i Essence gel-look top coat, ali sam svejedno ugodno iznenađena.


Ocjena:10

Nema komentara:

Objavi komentar