petak, 7. studenoga 2014.

Jesensko-rođendanski new in

Pozdrav svima! :)
Evo, napokon je i ovaj post došao na red. Prvi new in na blogu!!! Ispričavam se što na slici nedostaje jedan proizvod kojeg možete pronaći na kraju posta. Pa, krenimo redom.

Ako nekoga zanima, marama koja je poslužila za podlogu također je dobivena za rođendan (prije par godina), a kupljena je u Zari.
1.Šal
S obzirom da sam veliki ljubitelj marama i šalova, sestra me počastila prekrasnim šalom iz Accesorize-a. Šal je u obliku "koluta" tj. samo se prebaci preko glave, bez motanja. Cijena mu je oko stotinjak kuna. Šal mogu kombinirati na gotovo sve, a posebno dobro stoji uz kožnu jaknu.

2.Šamponi
I
Ovaj lijepi poklon paket također je rođendanski dar. u njemu je Nivea Cashmere Moments gel za tuširanje i Nivea Fresh Natural deo sprej. Inače jako cijenim Nivea brand, posebice zbog njihove legendarne kreme i fantastičnih gelova za tuširanje.

Prije se nisam susretala s Olea brandom. Prvi dojam je odličan-prekrasan miris lavande i preslatka pakiranja. U ljubičastom pakiranju je šampon, a u bijelom mlijeko za tijelo. Također, riječ je o rođendanskom daru.

3.Piling
Da odmah kažem- ovo nije rođendanski dar. Riječ je o Balea pilingu za pranje lica s mirisom maline. Inače, o Balea proizvodima imam različito mišljenje. Imaju proizvoda koji su pravi pogodak, ali i onih nedjelotvornih. Za ovaj za sada mogu reći da odlično miriše (malina).

4.Maramice za odstranjivanje šminke
Isprobala sam jednu od ovih 10 maramica od b.pretty-a i meni je sasvim ok. Moram istaknuti i prekrasan miris. Nježne su i ne nadražuju kožu.

5.Lakovi za nokte
Inače sam veliki ljubitelj Colorama lakova. Prekrasni tamnoplavi dar je od prijateljice, nijansa 80. Bijeli je nijansa 51. Inače ga redovito kupujem jer je odlična podloga za neke nail art dizajnove, stoga bijeloga-nikad dosta.
S b.pretty lakovima nisam se prije susretala. Nijanse su 3 pink(rozi) i 21 lime green(zeleni). Boje su prekrasne.

Kako bi ovaj New in prošao bez Essence laka? Nisam baš zadovoljna slikom, ali lak je uživo stvarno prekrasan. Nijansa 190 Kiss me, Freddy.
Ovo je moj prvi s-he lak. Izlazi iz asortimana, stoga sam ga platila samo 6.5kn! Boja mi se u trgovini činila ljepša, ali shvatila sam da mi nedostaje jesenskih boja i da je ova stigla kao naručena!

 S obzirom da se Bipa kod nas otvorila tek nedavno, ovo je moj prvi Look by Bipa lak. Boja je stvarno prekrasna- 33orchid (ljubičasta). Ovaj lak kupila sam prvenstveno zbog korištenja u Bows manikuri. Platila sam ga oko 15kn.

Balzami za usne
Labello soft rose dar je od prijateljice. Mislim da sam jednog takvog imala prije par godina.S obzirom da mi balzama trenutno ne nedostaje, još ga neko vrijeme neću otvarati.
Labello lip butter coconut koristila sam jedan put i mogu reći na božanstveno miriše. Također, njeguje moje vrlo ispucale usne.

Rumenilo
Ovo divno rumenilo od b.pretty-a također je rođendanski dar. Nijansa
 3 pink.

Maskare
Lijeva maskara je b.pretty 3D mascara. Također rođendanski dar. Isprobala sam je i mogu reću da sam zadovoljna- povećava volumen trepavica.
Desna je Essence lash princess maskara. Platila sam je 28 kn i dobila tuš gratis. Ovom sam maskarom prezadovoljna- ističe i produžuje trepavice.

Tuš
Još jedan u nizu rođendanskih darova- b.pretty Eyeliner sparkling u nijansi 1 silver. Tuš je preodličan- divno izgleda i lagano se nanosi.

Olovčice
Idemo slijeva na desno:
Prvi je Essence eyeliner pen. Možda sam ga mogla svrstat i u tuševe ali vizualno mi je bolje išao u olovke (tuš u olovci). Dugotrajan, precizan...sve pohvale.
Maybelline Colorama Crayon Khol olovku za oči već sam isprobala i odlična je...kao i Colorama lakovi. :)
I b.pretty lipliner. Inače nisam od ruževa pa nemam iskustva s olovkama za usne. Meni je sasvim ok.

Kist, aplikator
Lijevo su Essence aplikatori za sjenilo by Zeena. Meni su odlični jer im je spužvica jako gusta i vrlo su praktični.
Desno je look by Bipa kist za sjenilo. Mekan je i dolazi u praktičnom pakiranju (ujedno i torbica za sjenilo) koje ga čuva od oštećenja.

Sjenila
Lijevo sjenilo je dar od moje sestrice- Essence quattro eyeshadow, nijansa 07 Over the taupe. S ovim sjenilom dostupno vam je bezbroj kombinacija. Sve u svemu-desetka!
Lijevo sjenilo je također rođendanski dar- b.pretty duo eyeshadow 22 Freak of nature. Odličan proizvod i divne boje-svijetlo zelena i ljubičasta. Divota!

Gumice za kosu
Lijevo: Ove efektne gumice kupila sam u Dm-u. koštale su oko 15kn. U paketiću dobijete tri zlatnobijele i tri zaltnocrne. Odlično izgledaju kao prilog jesenskim bojama. Koristim ih preko obične gumice jer mi je kosa pregusta za njih.
Desno: Ove gumice također su iz Dm-a. Ne mogu reći da sam zadovoljna njima- neke odmah puknu, a većina nakon par nošenja. Doduše, ako ih usporedim s ostalima nisu tako loše, ali imam jako dugu i gustu kosu tako da im je teško iskazati se kod mene. Najbolje su se iskazale gumice iz Six-a, ali s obzirom da je njihov najbliži dućan udaljen oko 150km od mene, ne nabavljam ih redovito.

Proizvod koji je greškom izostao na gornjoj slici
Riječ je o Balea trend it up proizvodu za izgled kose kao s plaže. proizvod još nisam isprobala, a nemam prevelika očekivanja jer sam ga platila 10kn.

I, to bi bilo sve.Nadam se da vas nisam previše umorila. :)
S obzirom da većinu ovih proizvoda još nisam isprobala, voljela bih kad bi oni koji su ih isprobali podijelili svoje dojmove sa mnom.
Pratite me i na facebooku.
Do sljedećeg posta,
Kata :)








2 komentara:

  1. OOOO lipi stvari, odman mi dođe da odem u shopping. Molin te samo za ovo, jeli taj s-he lak 311 ili 315? hahaha I ja sam pokupila 3 :D Super post :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahah kada pogledam ovaj post, dođe mi da opet slavim rođendan. :)
    Primjetih da sam zaboravila napisati nijansu! 315 je. :)
    Hvala!!!

    OdgovoriIzbriši