petak, 19. kolovoza 2016.

Wet n wild color icon eyeshadow palette review/recenzija


Wet n wild cosmetics has more and more place in my makeup corner after every shopping and this palette is one of the reasons why.
-------------------------------------------------------------------
Wet n wild kozmetika u posljednje je vrijeme sve prisutnija u mojem makeup kutku i svakako je za mene pravo otkriće. Jedan od proizvoda koji su me se stvarno dojmili je i ova paleta sjenila. 




I like to experiment with colours on my eyelids, but I always return to my favourite- brown. That´s my everyday colour wich I sometimes use just to define my eyes, or sometimes for more intensive makeup. That´s why this palette got so much attention from me.
-------------------------------------------------------------------
Iako volim eksperimentirati s bojama na kapku, uvijek se nekako vratim na smeđu. To je moja svakodnevna boja koju nekada koristim samo da bih blago definirala oči, a nekada za nešto intenzivniju šminku. Zato me ova paleta odmah zaokupila i dan- dva nakon što sam je dobila, sjenila su se već našla na mojim kapcima.


It is Wet n wild Color icon eyeshadow palette in the shade E3951 The naked truth. The palette contains five different shades and it costs 5.6 Euros. Six grams of product should be spent in 24 months.
-------------------------------------------------------------------
Riječ je o Wet n wild Color Icon paletici sjenila u nijansi E3951 The naked truth. Paleta sadrži pet različitih nijansi po cijeni 41,90 kn. Teži šest grama koje je preporučeno potrošiti u roku 24 mjeseca od otvaranja.


Like every Wnw product, palette is simple and protected so you can be sure nobody used it before in drugstores.
-------------------------------------------------------------------
Kao i svi Wnw proizvodi, paleta je jednostavna i dobro zaštićena pa se ne morate pitati je li je netko prije vas koristio u drogeriji. 


There are also two small soft  brushes in the palette. I rarely use them, but they could come in handy in some situations.
-------------------------------------------------------------------
U paleti su dva mala kista koji su jako mekani i, iako ih rijetko koristim, mogu poslužiti u hitnim situacijama.  


The palette contains five eyeshadows (two matt and three shimmer ones) with the names of parts above your eye you should put them on, even that is just one way. There are many different looks you can do with this palette. I was surprised by an excellent pigmentation and softness of these eyeshadows. They also blend nicely.
-------------------------------------------------------------------
Paleta sadrži pet sjenila (dva mat i tri shimmerasta) sa imenima područja na koje je to sjenilo preporučljivo nanositi, iako je to samo jedan od mnogobrojnih lookova izvedivih s ovom paletom.
Iznenadila me odlična pigmentacija i mekoća sjenila. Lijepo se blendaju i minimalno truse. Nisam primijetila skupljanje u pregibu. 


(flashlight/bljeskalica)


Ingredients/Sastojci:   (Source/izvor)
Talc, Nylon-12, Boron Nitride, Ethyl Macadamiate, Magnesium Stearate, Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Polybutene, Caprylyl Glycol, Caprylhydroxamic Acid, Glycerin, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Tocopherol, [+/- (MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR): Iron Oxides/CI 77491, CI 77492, CI 77499, Mica, Red 40 Lake/CI 16035, Titanium Dioxide/CI 77891, Ultramarines/CI 77007]


Base is matt colour wich pretty much matches my winter skin colour and I use it as a base for the rest of eyeshadows. 

Browbone looks almost like green in the packaging, but on the skin it leaves nice shine and just a bit of colour. I use it as a highlighter in the inner corner of my eye and under my brows or even on my eyelid in less intensive looks. 

I would describe Eyelid as a grey shade with warm undertone. I usually wear it in special occasions, for more intensive look. 

Definer is extremely pigmented dark matt brown wich I mostly use in outer corner of my eye. It's always a good idea to have some of these classic shades. :D

Crease is warm brown shade with gold flakies wich are not so visible on the eye. I use it on my crease or eyelid. It blends nicely and gives some warm to the look.
-------------------------------------------------------------------
Base je mat boja koja se zimi podudara s mojom bojom kože i služi kao baza za ostala sjenila.

Browbone u pakiranju izgleda gotovo zelenkasto, ali na koži ostavlja sjaj i jako malo boje. Koristim je kao highlighter u kutu oka i ispod obrva, ili na kapku u manje intenzivnim lookovima. 

Eyelid bih najbolje opisala kao nijansu sive sa toplim podtonom. Kod mene je rezervirana za intenzivnije lookove. 

Definer je izrazito pigmentirana tamna mat smeđa koju koristim u vanjskom kutu oka. Ovakva nijansa uvijek dobro dođe. :D

Crease je topla smeđa nijansa s velikim zlatnim šljokicama koje se baš i ne primjećuju na oku. Koristim je u pregibu ili na kapku. Odlično se blenda i daje toplinu cijelom look-u.





Swatches/Swatchevi:


If you use eyeshadows exactly like their names say, you will get intensive look great for special
 opportunities. Let's see what did I make. :)
-------------------------------------------------------------------
Ako koristite sjenila po uputama, dobit ćete intenzivniji look idealan za neku svečaniju priliku. Na slici vidite kako je to meni pošlo za rukom. 


Great palette with good price wich definately made me more interested in Wnw eyeshadows.
Till next post, 
-------------------------------------------------------------------
Odlična paleta po povoljnoj cijeni koja me definitivno zainteresirala za Wnw sjenila. :)
Do idućeg posta, 

                           

 *PR product (doesn´t affect my opinion in any way)/
PR Proizvod (moja mišljenja su iskrena i neovisna)

Broj komentara: 6:

  1. Super paleta, jako mi se sviđa. Također sam vjerna Nude nijansama i najradije se vraćam njima, ali isto s vremena na vrijeme volim se zaigrat bojama. Vidjela sam još od Wnw da imaju predivnij paletica u različitim nijansama. Definitivno se isplate.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. :D I ja baš razmišljam da nabavim još koju. :)

      Izbriši
  2. volim ovu paletu i koristim ju :D čak imam spremljene slike na kompu za post, no nikako da stigne na red :D
    najdraža nijansa mi je Eyelid <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago. :) Jedva čekam post! :D I ja jako volim eyelid, nekako mi je najpigmentiranija i najkremastija nijansa u paleti.

      Izbriši
  3. Obožavam Wet n wild brand i njihove palete sjenila.. :)

    OdgovoriIzbriši