ponedjeljak, 22. lipnja 2015.

Sand and sea manicure & video tutorial

Pozdrav svima!
Danas jedna manikura idealna za ovo godišnje doba, inspirirana plažom i morem.
Manikura je vrlo jednostavna, a ujedno efektna i upečatljiva. Sand lakovi su u igri, naravno, i to dvojac kojeg sam recenzirala ovdje (KLIK). Tehnika koju sam koristila stvarno podsjeća na morski val koji udara o obalu, pa pomalo čak i na gradient, a sve o njoj saznat ćete u videu. Također, zvijezda je tu da doda malo šarenila. :D
Ja sam manikurom poprilično zadovoljna, jedini problem je što nisam stručnjak u korigiranju grešaka prilikom lakiranja sand i glitter lakova, zato sam to prestala raditi. 
Ako vam se manikura sviđa, svakako pogledajte moj video tutorijal na dnu posta i recite mi što mislite! :)

Hello everyone! 
Today I´m presenting you one summery manicure, inspired by the sand and the sea.
This is very simple manicure, but also very striking and sweet. I´m using the sand nail polishes this time (of course). Hereś the rewiew I wrote- CLICK. I used one technique wich looks very similar to gradient, but it is much easier to do. For more informations, take a look at the tutorial. Of course, I added a star to make everything more colorful. :D
I´m pretty happy with this manicure and I hope you like it, too. The only problem is that I can´t fix mistakes after painting the sand or glitter polish. 
If you like the manicure, take a look at the tutorial on the end of the post and tell me what do you think! :)

Koristila sam/I used:
Look by Bipa coloured sand nail polish 4. glitter gold
Look by Bipa coloured sand nail polsih 6. glitter turquoise
Maybelline colorama 54
She 115
Essence točkalica/ Essence dotting tool








Nadam se da Vam se manikura i tutorial sviđaju i javite mi dojmove!
Kata :)

I hope you like the tutorial and the manicure!
Kata :)

Nema komentara:

Objavi komentar